Vragen: verzending

1. Naar welke landen kunnen pakketjes verstuurd worden?

Momenteel verzenden we enkel naar België, Nederland, Duitsland en Frankrijk. Op aanvraag kunnen we ook naar andere landen verzenden. Gelieve er wel rekening mee te houden dat de verzendkosten kunnen oplopen.

 

2. Wat zijn de verzendkosten?

Standaard:

Binnen België: €2,50

Nederland, Duitsland, Frankrijk: €5,50

Deze verzending is via briefpost en is dus  zonder track&trace of verzekering. Het is op eigen risico.

 

Met track&trace en verzekering (tot €100):

België: €7,50

Nederland, Duitsland: €12,50

Frankrijk: €18,50

 

!!!Wij zijn niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor vermiste of beschadigde pakketjes!!!

 

3. Wat is de levertermijn?

Wij proberen alle pakketjes binnen de week bij het postkantoor te krijgen.

Standaard binnen België: 1-3 werkdagen

Standaard buitenland: 2-7 werkdagen (afhankelijk van lokale post)

 

Met garantie binnen België: volgende werkdag

Met garantie buitenland: 1-4 werkdagen

U ontvangt een e-mail/bericht als we het pakket op de post hebben gedaan.

 

Vanaf dat uw pakketje op de post is, kunnen wij er niets meer aan veranderen. Gelieve er ook rekening mee te houden dat de levertermijn kan variëren en niet altijd correct is.

Pakketjes worden pas verstuurd wanneer de betaling is ontvangen.

 

4. Mijn pakketje komt niet aan: wat nu?

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren pakketjes. 

Indien u de verzendmethode met garantie gekozen hebt, wordt alles terugbetaald. 
Indien de standaard verzendmethode werd gebruikt, kan er gezocht worden naar een oplossing, maar u bestelling zal niet worden terugbetaald.

De levertermijn is niet altijd correct, wij hebben dit niet in de hand.

 

5. Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?

Wij doen ons best om alle pakketjes zo snel mogelijk op de post te krijgen. Dit kan vertraging hebben door volgende factoren:

- De bestelling is nog niet betaald.

- Eén van/Het bestelde item is uitverkocht. U wordt in dit geval zo snel mogelijk verwittigd.

- Een onverwachte vertraging. (Wij houden u op de hoogte hiervan.)

- Indien er een andere reden zou zijn, laten we dit ook zo snel mogelijk weten.

 

6. Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Indien u nog niet betaald heeft, kan u uw bestelling nog annuleren/wijzigen. Vanaf er betaald is proberen wij uw bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen en kan deze dus niet meer aangepast/geannuleerd worden.

 

7. Hoe wordt mijn pakketje verpakt voor verzending?

Wij kunnen met trots mededelen dat je pakketje zonder plastic worden verzonden! Je juweeltjes worden verpakt in tissue paper en (samen met een klein cadeautje) verstuurd in een (papieren/karton) mailer of doosje. Alle gebruikte materialen zijn recycleerbaar.

 

Vraag niet beantwoord? Aarzel niet ons te contacteren via onderstaand formulier en wij proberen zo snel mogelijk uw vraag te beantwoorden!